Sarelim Yildizbdn çorapla yaptırıyorum çünkü üstunu açıyor. Ayaklar hep dışarda, buz gıbı oluyor. Oyuzden gıydırıyorum
Asli91 Yildizbdn 6.ayını dolduracak kızım 1 haftadır çorapsız yatırıyorum. Ev sıcaklığın müsaitse yatır bence.
NurAyk Yildizbdn Bildiğim kadarıyla çorapsız yatırmak gerek. Kan dolaşimi için sağlikli olan çorapsiz uyutmak doktorumuz soylemisti. Ben çorapsız yatırıyorum.🤗
Deniz2961 Yildizbdn cnm Bn battaniyesını altına koyup bacaklarını ıcını atp ortuyrm acıması ımknsz olyr
Dorukusunannesi Yildizbdn Sarelim tulum alsanıza şuan lcw de indirimde kalın tulumlar var ben ondan giydiriyorım bide biraz büyük aldım bütün kış giysin diye çok rahat oluyor
Yildizbdn Sarelim ben de doğduğundan beri kilotlu çorapın üstüne bide çorap giydirip uyuttum hep korkuyorum yanlış mı yaptım ditr
Yavuzunannesi Bende artık çorapsız yatırıyorum. Başından beri çorapsız yatmaması bilgim vardı ama küçük diye kıyamıyordum. 3 ayı bitirdiğinden beri çorapsız yatırıyorum oğlum 5 aylık. Hep çorapsız yatınca daha rahat uyuyorlar 😍🤗
Dorukcumunannesi Yildizbdn kulotlu corap cok yanlis bence,hava almio bacagi komple, artik normal yatirin bnce
Musmus Yildizbdn ben oğlum dogdugundan beri çorap giyfirmiyorum çünkü kandolasimi rahat olması için çıplak olması gerekiyormuş
Sarelim Gizemlina mecburen gıydırıyoruz yoksa gaz problemi çok olur. Ayaklar sıcak olmalı. Az daha hava ısınınca çıkacak çoraplar☺
Gizemlina Sarelim aynen biz bile üşüyoruz büyük halimizle çorabı çıkarıp yatınca onlar haydi haydiye üşür 😄
Musmus Yildizbdn bi yazı okumuştum bizler nasıl rahat ediyorsak bebeklerde öyle olması gerekiyormuş ben hep rahat ve salaş şeyleri giydirmeye çalışıyorum gündüz olabilir de gece bence giydirmeyin
Sarelim Yildizbdn allah aşkına 5 aylık oldu kızım. Abim örnek vereyim hala çorapla yatar 37 yasında☺☺ gözleri saglam