canzuu Merhabalar arkadaslar, gece uyurken gümüş kapak, sutyen ve gogus pedine ragmen her yer sütten sirilsiklam oluyor. gogusler ne zaman terbiye oluyor, ne yapiyorsunuz akmasini engellemek icin?
Cerenaslan canzuu Benimki sadece 2 kez aktı 8 aydır. Bazıların ki de hiç durmaz yani kişiden kişiye fark ediyor eltimin hiç durmamıştı memeden kesene kadar hep sırılsıklam oluyodu.
Unknown canzuu Benimde 2 buçuk ay öyleydi. Şimdi akmıyorlar ama yine dolu dolu oluyor emzirmediğim zaman. Yarı terbiyesiz diyebiliriz. 😅
guldmr11 canzuu benimde oleydi gece yataklar bile ıslanırdı 2 3 kere gece üst değiştirirdim 4 aydan sonra akmamaya Başladı
Alinadefne canzuu bnm on aya kadar aktı gohuspedım olmasa napardım yani şimdi terbeyelendı şapşıkler😂
Esques İlk 3 ay benim de öyleydi hatta bunalıyordum sütten tiksiniyordum 3. Ay itibariyle sütüm azalmaya çocuğun çektiği kadar gelmeye başladı.Yaşına girecek bebeğim şimdidler sütümün bitmesinden korkuyorum düşünün☺️
canzuu Esques ah yok Allah korusun kesilmesin hicbirimizin sütü, emebildikleri kadar emsin kuzular:) bi caresi var midir akmamasinin acaba diye merak ettim, belki dediğiniz gibi uc aydan sonradir bebegim 2.5 aylik henuz:)
YasemiNYagmur1 canzuu 3 aylık olunca oldu almıyor şimdi emince geliyor dolu hissediyorum ama gel gör ki benim bebe emmemek için direniyor . Göğüs pedi almaktan yılmıştım kurtuldum