Hifa Meraba kızlar. Kasık ağrısı ve değişen akıntı sebebiyle kadın doğuma gittim. Rahim ağzında yara varmış. Yakılması lazım dedi. Kan idrar ayrıca gebelik olmadığı halde gebelik testi istedi. Şuan şehir dışındayım ara tatil sonu döneceğim ve kendi doktoruma görüneceğim. Sorum şu : Yakma işleminde acı oluyor mu? ( iki doğum yaptım ikiside normal doğum ve ilk defa alt muayenesinde bu kadar canım yandı ) Bir de yaktırdıktan sonra tekrarlama ihtimali oluyormuş acaba tekrarlar mı ?? Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim.
Ebruliuy Hifa buna niye kimse cevap vermemiş ya bugün bana da aynısını dedi doktor naptırdınız siz yaktılar mı