Atahaninannesi Hanımlar 15 gün önce belden uyusmali sezeryan doğum yaptım ondan bu yana sağ Bacağım çok şiddetli uyusuyir kram giriyor çok agriyor. Başına gelen var mı ?
Wolverine Atahaninannesi spinal sezaryen doğum sonrası bacaklarda kramp belde ağrılar oluyor. Benim de olmustu. Parol ve antibiyotik ilaç verilmedi mi?
Prens0205 Atahaninannesi spinalden kaynaklı olabilir benim de çok ağrı vardı kramp giriyordu vitamin eksikliği çıktı zaten genelde doğumdan sonra vitamin takviyesi alınması lazımmış kan değerlerinize baktırın
Kbrdn Atahaninannesi merhaba nasıl oldunuz benım de bazı şıkayetlerım var 8 ay oldu sıze sormak ıstedim
1tinybean Atahaninannesi Ben genel anestezi ile doğum yaptım ve 1-1,5 ay sürdü o bacak krampı. Sonra geçti kendiliğinden
Atahaninannesi Baloglusum Evet 15 gündür ağrıyor özellikle gece yattgimda sabah kalkyrm bıçak kesici gibi oluyor. Başlarda Sezeryan dikiş ağrısı derken farketmemistm. Şimdi dayanılmaz oldu ?
Atahaninannesi Wolverine Antibiyotik vermedi doğum da yaptım bolca dedi sadece dolarex verdi. Onu da suan kullanmyrm dikiş ağrım kalmadı diye icsem mu ?
Wolverine Atahaninannesi dolarex nedir bilmiyorum. Bana parol vermişti emziriyorum diye çok ağır olmasın demişti
Baloglusum Atahaninannesi A ama seninki nöropatik bi ağrı canım genel cerrah ve nöroloji ye muayene olsan iyi edersin geciktirme
Atahaninannesi Kbrdn benim bacak ağrım geçti ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum ama soğuk havalarda olmuştu. Sıcak tutunca geçti. Benim de 5 ay oldu doğum yapalım kuyruk sokumum ve diyafram bilgemde ağrı hiç geçmedi . Bende onu merak ediyorum sizin sorun ne acaba
Kbrdn Atahaninannesi ayak tabanlarım ve ayak bıleklerım basta olmak uzere baldırlar cok agrıyor dr bısey bulamadı adet olmayı beklıyom ama bu neydı bole anlsmadım baska agrılar da var spınalden bel agrısı felan bazen ayak basparmagım kasılıyor bunları spınale baglayıp uzuluyorum
Kbrdn 1tinybean daha cok ayaklarımda bıleklerımde hanı spınalde once ayak uyusuyor ya onla ılgılı mı dıye dusunmeye basladım artık