İlk 4 ay boyunca emzirip kucağımda pışpışlayıp yatağına yatırıyordum. 4. Ay atağında eşim kucakta sallamaya alıştırdı. O günden beri kucakta sallıyorduk. Sonra ayakta sallama döndü. Şimdi 14 aylık en az 1 saat sallatıyor kendini. Uyuduğu da sakladığım kadar olsa keşke. Çok yoruldum. Kendi kendine uyumayı denedim yanına uzandım beşiğine bıraktım çığlık kıyamet asla bırakmıyor ağlamayı. Sallamayı bırakanlar çözüm önerisinde bulunabilir mi