Emir29 Kızlar merhaba bebeğim 3 aylik ve saçlarım aşırı şekilde dökülmeye başladı sizde de ayni durum oldu mu ne kadar sürüyor bu durum nasıl onlem aldınız ve ne kullandıniz
Liyaa Emir29 aynı sorun bendede var kızım 3 aylık olduğunda dökülmeye başladı inşallah durur yoksa kel kalıcam inşallah önerisi olan çıkar
Ayazinannesi Emir29 saclarimi taramaya korkuyorum desem 😣😣 o kdar gur saclarim vardiki o eski halimden eser kalmadi
Miniktavsan Emir29 5 ay bitti bizim resmen açılmalar var kafamda bunalıma gircem avuc avuc saç dökülüyor
Asli91 Emir29 6. ayımdayım hala dökülüyo emzirmediğim halde. Tahlil yaptırdım bi d vitaminim eksikti. Damla kullanıyorum. Doktora sordum d vitamini eksikliği saç dökülmesi yapar mı diye yapar diyemem ama yapmazda diyemem birbiriyle etkili dedi bakalım.
Caglagok Aynı problem bende de var 3 aylık oldu bebeğim aşırı saçım dökülüyot zaten azdı saçım kel olcam bu gidişle 🤷♀️🙈 şurada bekleyeyim belki bir tavsiyede bulunan olur 🙏🏻
Yavuzunannesi Benim de çok dökülüyor oğlum 5 aylık. Bende henüz çözüm bulamadım. Kansızlıktan oluyor Bebek Vitaminleri alıyor diyorlar ama bilemiyorum. Doğumdan sonra her kadında aynı problem var 😒
catwalk Aynen vitamine devam.Benim de çok döküldü saçlarım.Otacı naturway sarımsaklı şampuan ve saç kremini aldım tamamen kesmese de çok fark etti artık çok çok az dökülüyor.bilginize
serenaysimsek Emir29 kızım beş aylık benimde doğumdan sonra aşırı dökülmeye başladı hatta yer yer seyreklikler oluştu maalesef😕 saçımıda kestirdim ama pek fayda etmedi😒
Destina62 Selam, bende bu dertten muzdaribim. Sizinkiler büyümüştür şimdi. Benimkide 4. ayında. Düzelme ne zaman oluyor saçlarda ya da oluyor mu ://