Berken 40 ından sonra değişir diye kendinizi şartlamayın. Bebeğe gerektiği ilgiyi şefkati verdiğinizde benim dediğim yöntem sorun olmayacaktır sonuçta ben onu öpüp kokluyorum uyanıkken onunla konuşup ona şarkı söylüyorum. Bir kenara atmıyorum yani. Ama benim de kendime zaman ayırmam lazım tüm annelerin ihtiyacı var. Sadece bebeğe vakit ayırmak doğru değil. İnsan depresyona girer hele ki evden çıkmayan biriyse. Bu arada kendi bebeğimden örnek vereyim karnı tok ve uykusu yoksa sadece gazı olduğunda tuvaletini yapamadığında ağlıyor o kadar.