Merhaba! 4 ay 20 gunluğuz hesaplarıma gore iki gun oldu ataktan çıkalı ama daha duzene gırmedı gözunuzu korktmak istemıyorum çünkü her cocuk aynı değil ama ben tamamıyle tukendım boyle bır huzursuzluk uykusuzluk ağlaklık yok ,hayattan soğuttu benı ☺️ Guldugume bakmayın çok agladım gecelerı artık .ama bıldıgımız tek gercek “GEÇECEK BUGÜNLER DE GEÇECEK”