2 aylık bebeğimi sabaha karşı emzirmek için beşiğinden almışım gece 2 ye kadar uyumamıştı 2 aylık aşılarını olmuştu yavrum bide. Sabahta 2 aylık kontrolleri için hastanedeydik. Sabaha karşı kollarımın canı kalmamış koltukta da yattığım için oturma odasında sırtımı da koltuğun kenarına vermişim. Kollarımdan kayıp yere düştü yavrum yüzüstü. Ama nasıl aldım kucağıma tekrar. Çocuğum gözünü bile açamadı ama içini çeke çeke agladı uyutmamaya çalıştım eşimi uyandırdım kalk hastaneye gidelim diye ama o kadar vurdumduymaz ki bıngıldagında bişey yoksa bişey yoktur diyip uyudu. Bnmse gözüme uyku girmedi takip ediyorum şimdilik kusma ya da herhangi birseyi yok ama içim hiç rahat değil vicdan azabından ölüyorum 😟