Gulsen6137 Bebeğim Mayıs doğumlu yazın aynı şekilde her iki taraf sürekli su ver diyip durdu ben hemşireyim verilmeyeceğini bildiğimden vermedim açıkcası bebeğim anne sütü+ mama ile besleniyordu. Doktora mama yiyen çocuğa su vermelisin diyorlar dediğimde güldü ve dedi ki mamayı doğru ölçüde su ile yaparsan zaten içeriğinde anne sütü gibi su oluyor ne gerek varmış bunu da sor bakalım öyle diyenlere dedi. Yani ek gıdaya geçene kadar anne sütü yada mama yeterli oluyor hatta su verilen bir bebekte sodyum yüksekliğine bağlı ateş olduğunu duymuştum çocuk servisinde çalışan hemşire arkadaşımdan yani bencede vermeyin 🙂