Azramom bize sağlıkocağında günde 4 öğün ek gıda verin hepsinin miktarı toplam 3 çay bardağı kadar olacak şekilde dediler mesela sabah kahvaltısında yumurta sarısı ve peynir, öğlen çorba, ikindi vaktinde meyve püresi, akşam haşlanmış sebzelerden Ve yine çorba verebilirsiniz gece yoğurt verebilirsiniz, Ve tüm öğünlerin yanına ilave yoğurt verebilirsiniz Demişlerdi bi de mümkünse hazır kavanoz mamalarını kullanmayın diye ekleme yaptılar yazdan zaten meyve püresi ve kemik sularımı hazırlamıştım yaklaşık 1 buzluk dolusu stok var 😂 biz şu an bu şekilde ilerliyoruz ek gıda sürecinden korkuyordum ama çok güzel gidiyoruz inşallah böyle devam eder 🥳 bu arada zaten blendırdan tamamen pürüzsüz çıkmıyor saydığınız gıdalar bence pütürlü oluyor çatalla çok iri kalıyor çünkü çoğu şey