Selaaam ayni sey benim de basima geldi. Bir ay boyunca kendi icimde bunu sindirmeye ve psikolojimi saglam tutmaya calistim. Simdi bu durumun pozitif yanlarina yogunlastim, arastirdim ve yaslari yakin olarak buyuyen cocuklarin daha mutlu olduklarini gordum. Hem ikisi bir arada buyudukten sonra biz de 4-5 sene sonra rahat edicez. Boylece cocuk defterini de kapatmayi dusunuyorum ben.
Emzirme konusu ise ben devam ediyorum. Kesinlikle birakmayi dusunmedim bile, bunu da arastirdim ve birakmanin son derece yanlis bir “gelenek” oldugunu gormus olduk. Doktor da bunu teyit etti.
hayirli olsun saglikla gelsin insallah ❤️