Hayırlı sabahlarrr 🌞🌞 Kızlar bebeğim artık 13 aylık olacak. Sürekli bize vuruyordu. Görmezden geliyordum dikkat çekene kadar vuruyordu şimdide gece uykusuna geçmeden önce kendi kafasına sürekli vurmaya başladı. Televizyon izlemiyoruz açık kalır ama oturup izlemez. Evde herhangi bir şiddet algısıda yok. Sadece evet hayırı öğretme amacım vardı. Olumsuz bir durumda hayır diyerek birde sinirli bakarak alıkoymaya çalışıyordum. Bu durumdan mı etkilendi acaba ? Ya da bu durum her bebekte meydana gelen birşey mi ?
nasıl bir yol izlemeliyim..