-PembePanterMom 2ay 20 günlük olduk 2-3 gündür sadece memede uyuyor yoksa çok ağlıyor buna nerden alıştı hiç bilmiyorum ne yapmalıyım sizce 🤷♀️
1453merve Biz de 3ay 23gğnlüğüz bazen memede uyuyo bazen yatırıyorum uyuyo akışına bıraktım .herşeye kafamı takıyodum bölesi daha iyi oldu bnm için.hem daha 2aylık küçük😊
Kiziminannesi Bence kendini güvende hissetmek için kokunu alarak uyumak istiyor. Daha çok küçük alıştırma bence yoksa ilerde özel hayatın kalmıyor 😂 uyuturken yanına kokunun olduğu bi tişört vb. Bişey koyup öyle uyutmayı dene
-PembePanterMom Kiziminannesi ayy uykular yalan oldu resmen 2 gündür aranıyor bakıyor ki yokum ağlamaya başlıyor ☹️☹️