Meryemozen Edalhan valla bilemedim ki canım doktora sorduğumuzda bize normal dedi bizimki çok koyu yeşil ama o da önemli sanırım
Edalhan Meryemozen bizimki de aynı koyu yeşil insan anne olunca resmen kakanın rengine varınca konuşuyormuş 🤣🤭🤣
Edalhan AlyaBaby herobaby kullanıyodum hiçbir sıkıntı yoktu sonra sma gold kullandığım zaman böle oldu
AlyaBaby Edalhan mama değişikşiginden olabılır sma kullanan bi kaç kişiden böyle yorumlar okudum dıye haztırlıyorum bizim de cok uzun zaman yeşildi sonra hipp combiıotic den sonra yavas yavas düzeldi
Mihrimahimmmm Edalhan kulağı agriyo olabilirmi Bzmki cogunlukla yesildi kulağı aktiktan sonra baktık sarıya döndü
Edalhan Mihrimahimmmm ayyy hiç öle ağlaması falan yok bebeğinizin kulağı ağrıdığı zaman falan ağlaması falan varmıydı
Edalhan AlyaBaby aynen bende dün biraz forumdaki yorumlara baktım da sma kullananlarda var böle yorumlar
Mihrimahimmmm Edalhan evet sürekli basını saga sola çevirirdi doktora gotrdm iltihap yok dedi sonra iki gün geçti kulağından pislik geldi diskisi normale döndü. Bazen ön süt icindede yeşil olabiliyo
ayazlianne Edalhan demir oranı yüksek mamalar yapıyor canım similac ve sma da yeşil yapıyordu bebelacta sarı