Bernagokhan Kızlar bebeğim 3 aylık bugüne kadar sorunsuz emdi. Ama 2 gündür sağ göğsümü tutmak istemiyor ağlıyor uyku arasında zorla veriyorum bırakıyor sol göğsümü tutuyor ama onda proplem yok bu sorunu yaşayan var mı geçici mi
uykusuzMoMm Bernagokhan o gögsünzden süt ya az gelıyor yada cok gelıyor olabılır genelde az gelınce emmez bebek aglar