Duyguercnn Nasıl sabrettiniz? Benim 4 ayda ciddi anlamda sabrım tükendi artık ağlıyorum sabır allahım diye lavaboya bile gitme vaktim yok. Ben çocuğuma zorlamadım ki bu 4 ayda 4-5 defa denedim elimle tutmak istiyor fakat beceremiyor bu yöntemide gözümün önünde 5 dk tuttum çıkardım sonra kendisi tuttu