Tulay_talha Oğlum 20 günlük hasta diye doktora götürdüm sanki nefes alamıyor tuhaf sesler çıkarıyo hırıltılarıda oluyor korkuyorum doktorda bsyi yok diyor baska doktoramı qötrmeliyim cok endişelniyorm
kerem_imm Tulay_talha burnunu daima açık tutmaya çalışın. Serum fizyolojik ile mutlaka her gün temizleyin. Nefes alamamak hırtıltı yapıyor olabilir. Üşütmüş de olabilir tabi. İlaç verilmez zaten çok küçük. Geçmiş olsun.
Aryemus_3 Tulay_talha zeytinysğını hafif ısıt asidi çıksın diye göğsüne sür masaj yap bide burnunu açın korkmayın bisyei yoktur inş başta daha evhamlı oluyoruz