Esdoel Yaa çok şirin maşallah :) Benim oğlumun uykusunda sıkıntımız yokken sabah 6 da kalkması neden acaba diyordum. Yorgun yatıyor muhtemelen siz yürüyor deyince aklıma geldi. Bir de zaten hep ayakta artık kendini salıyor belki yürür o yüzden yoruluyor olabilir çok. Yorgun yatınca da sabah erken kalkıyor tabi. Biraz daha erken yatırmayı deneyeceğim bugün, daha az yormaya çalışsam mümkün değil tutamıyorum :)