Derin_20 Kızlar bebeğim anne sütü ve ek gıda alıyor 6.5 aylık geceler çok acıkıyor sürekli uyanıyor hangi mamayı denediysem almıyor aptamil hipp bebelac sma kaşık mama da dahil ne önerirsiniz artık tükendim
Aysem-5 Derin_20 benim oğlum da öyleydi hiç bir mama almadım hepsini denedim sadece anne sütü 6ayliga kadar gece gündüz
Derin_20 Aysem-5 7 aylık olmak üzereyiz artık doymuyor anne sütüyle geceleri mama içirmek istiyorum ama asla almıyor 😔
Derin_20 Nuran6024 artık markayla alakalı değil diye düşünüyorum ya mama tadını bilmediği için alışamıyor