Bende bugün yaptırdım ilk dozunu canım .. Yani araştırmasını baya bı yapmıştım daha önceden de bence kesinlikle yaptırılması gereken önemli asilardan bir tanesi. Evet biraz maddi açıdan zorluyor fakat ileriye dönük daha güvenli olucak bebeklerimiz için . Ben 2 doz seklinde yaptirdim rotarix olanından,bir de rotateq var 3 doz olanından. Tercih size kalmış 🎈🍭