gamzelininannesii Merhaba anneler emzirme döneminde diyetisyene giden var mı 50 günlük olduk ve ufaktan başlamak istiyorum sütüm azalmadan. Birde Ankara Etimesguta yakın diyetisyene gidip memnun kalanlar var mı 😄
Meltemseri gamzelininannesii ben bebeğim 52 günlükken başlamıştım sütünde herhangi bir sıkıntı olmadı diyetisyenin emzirmeye uygun diyetler verdi. Online diyetisyenle çalıştım
Hunilianne gamzelininannesii ben diyet yapmadım ama 5 aylıkken oruç tutmuştum 30 gün sütte azalma olmadi. Diyet dediğiniz dengeli ve duzenli beslenmek süte katkısı bile olur ama 50 günlükmüş daha onu bilemedim :)
Yigitmoms gamzelininannesii Ben yeni başladım ne aç kalıyorum, ne de o tatlı krizlerime giriyorum gayet iyi gidiyor😍ayrıca sütte azalma söz konusu değil aksinee daha da arttı💐
Rezoo Ben 3 aylıkken başladım. 4 buçuk aylık şu an. 3. Ayda başlamanın daha doğru olduğu söylemişti takip ettiğim bir diyetisyen. Kolaylıklar diliyorum size 🙏🏻
Rezoo gamzelininannesii yaklaşık 2 ayda 8 kilo verdim. Üstelik benim metabolizmam çok yavaş olmasına rağmen verdim 😅
Rezoo gamzelininannesii hayır olmadı çünkü süt arttıracak şeyler verdi hep 😍 üstelik benim bebeğimin çoklu gıda alerjisi var birçok besini yiyemiyorum ona rağmen güzel ilerliyoruz 🙏🏻
Kelebegimmmm Rezoo diyette süt artırack neler oluyr? Bende gidiyrm diyetisyene fakat özel bişe görmedim
Balperisi @Meltemseri diyetisyeninizden memnun musunuz bende online diyetisyen düşünüyorum da iletişim bileğilerini vermeniz mümkün mü acaba
Meltemseri Balperisi evet ben cok memnun kaldım 3 ayda 11 kilo verdim. İsmi Mehmet Barış salur Instagram kullaniyorsaniz orda numarası da var
Rezoo Kelebegimmmm mesela incir hurma maden suyu gibi şeyler var bende bir de özel bir çay verdi. Diyetisyeniniz muhakkak sütünüzü dikkate alarak ona göre şeyler vermiştir diye düşünüyorum ☺️