Kızlar 14 aylık oğlum var emziriyorum. 3 gün adetim gecikti. Normalde pek gecikmez. En fazla 4 gün geciktiği olmuştu.5 ay önce falan. Test yapmicam beklicem test için 1 hafta. Çok fazla bas dönmesi yaşıyorum dünden beri ve sabahları mide bulantısı oluyor. Psikolojik olduğunu düşünüyorum. Eğer gebelik varsa oğlumu emzirmeye devam edebilirmiyim?