CigdeminMevasi BombastikTurta arkadaşm almştı taze ve güzel demişti ama getrceklei şubeyede bağlı bnce
Busrabektas BombastikTurta eşimle yıl dönümümüzde almıştım ama içi bayat geldi bir dilim bile yiyemeden atmak zorunda kaldım
fistikcisahap BombastikTurta çiçek sepetinin hiçbir şeyi iyi değil. Çiçekleri solgun, cüzdanları kalitesiz ohooo
Busrabektas Busrabektas yani çiçek sepetinden ilk siparişim değil yıllardır çiçek ve bonny food sipariş eden biriyim ama pastada hayal kırıklığı oldu. Ürün kodu: kc8138812 buydu bi bakın isterseniz, belki size bayat gelmez bilemiyorum:)
BombastikTurta Buglemefsaamoms bende doğumgünü için sipariş verecem de bayat gelirmi diye tereddüt ettim
Buglemefsaamoms BombastikTurta benim çevremdeki kişilerde genelde sipariş veriri kimseden duymadım öyle bişe ama🤷🏻♀️
BombastikTurta Buglemefsaamoms eşim sevgiliyken ordan bana hep çikolata gönderirdi çok güzel olurdu tadı ama yorumlardada şimdi bir bayan bayattı demiş 😔
BombastikTurta fistikcisahap Ben çikolata çok yedim ordan tadları çok güzeldi çiçek falan hiç sipariş etmedim🤷🏻♀️
BombastikTurta fistikcisahap çiçekler ve cüzdan konusunda bir fikrim yok hiç almadım ama çikolatasıysan çok aldık çok guzeldi