Ayse09 Sezeryan doğum yaptım 40 gün oldu sarkma olabiliyormuş bunun için korse kullanmak gerekmiş sizce faydası olur mu kullanan var mı? Kullanan varsa hangi marka yada model kullandınız?
LavinSelin Ayse09 ben 26 gün oldu Doğum yapalı medikal korse aldım onu kullanıyorum medikallerde var cırtcırtlı bir korse
Song Doktorum bana spor yapmadıgım sürece cok da faydasını gormeyecegımı soylemişti ben de kullanmafım🙂