Bizde de çok ilginç günduz uykusu yok . Devamlı kucakta ve memedeyken uyumak istiyor ama gecelerimiz de sıkıntı yok. Saat 7-8 gibi yatak odamıza alıyorum öncesinde altını değişip pijama giydiriyorum sonra kırmızı Los ışıkta emziriyorum uyuyakaliyor ve o şekilde yatağına alıyorum uyuyor güzelce. Ama gündüz rutin oluştursam da uyuması yarım saat en fazla 😔