Gggamze çok küçük olduğu için ben ona göre hareket ettim şu saat olsun demedim. Baktım saat 7 gibi huzursuzlaniyor ellerini kulaklarına götürüyor , sinirli oluyor denedim nasıl uyutabilirim diye. Altını değişip pijamasıni giydirdim ve yatak odamıza götürüp kırmızı loş ışıkta emzirdim uyuyakaldı emerken koydum direk yerine böyle yaparak ilk uyku 2 saatti şimdi 5 e çıktı . İkinci üçüncü uykuya da bu düzende devam ettim . Zamanla gece 8-10 saat arası uyumayı öğrendi . Ama gündüz kucak istiyor 😃 Ayrıca memede uyutma diyorlar ama ben hep memede uyutuyorum öncesinde 1,5 -2 saate kalkardı şimdi ilk uykuyu özellikle güzel uyuyor bende böylelikle uyumuş oluyorum.