Merhaba sevgili anneler … yaklasik 10 aydr süt sagyrm ve artik 30 cc 40 cc lere dusmus durumda ne yaptysam artıramadm… size sorum ilac bazlı takviye önerisinde bulunmanz… gecen gun burda bi arkadas laktamax demisti ama en etkli olanini bulmaya calsyrm…icince cok.guzel artirdi dedgnz takviye varsa dinliyorum… smdiden tesekkur ediyrm