-Nida- İyi geceler herkese sağ göğüs ucum fena halde sızlıyor .dogum yaptığımda (2aylık kızım) yara olmustu göğüs ucu kremle hallettim ama bu yara değil bebeğim agzına alıp çekmeye başlayınca amansız bi agrı oluyor ucunda sanki damağıyla çiğneyip bırakmış gibi ne yapabilirim fikri olan yada yaşayan var mı ?
Sevde2511 -Nida- canım zeytinyağı sür streçle kapla emmediği sürede iyi gelecektir hemde bebek emse bile zeytinyağının bir zararı yok bebeğe de iyi gelir yani bence bir deneyin
Ozgunurr -Nida- benimde öyle oluyordu her emzirme sonrası zeytinyağı sürdüm. Bi arkadaşımda zeytin yağını tabada yakıp bivkavanoza koyup sürmüş oda iyi gelmiş canım inşallah bi çare olur 👍🏻 bende kremler fayda etmemişti ne yazııkki
Ruzgarbaby -Nida- Bende yaşadım bi 3,4 gün gitti öyle ağlıcak gibi oluyordum sanki damaklarıyla tutup cekiyor pozisyon değiştirerek emzir canım ben öyle yaptım cok sükür düzeldi işkencw geliyordu emzirmek
OrangesMom -Nida- Aynı durumdayım biraz önce yazdım sonra sizin postunuzu gördüm. Benim bebeğim sol göğsümü damaklarının arasında resmen eziyor o yüzden sanırım
Sevde2511 -Nida- bende doğumdan sonra yaşadım bunu bebeğim emerken ben ağlıyordum çok kötüydü zeytinyağı sürdüm baya krem vs kullanmadım ne kadar kimyasal yok dense de var birde şey kullandım bimden falan tahin alıyordu eşim açar açmaz karıştırmadan üstünde ince bir tabakası var yağ gibi oda çok iyi gelmişti Onuda deneyin derim bu ikisi dışında birşey kullanmadım çok şükür kısa sürede geçti inşallah geçer 🙏
Papatyaa_ -Nida- canım zeytinyağı sür ben öyle yapıyorum bebeğim emse bile doğal yağ hiçbir zararı olmaz aksine bağırsaklarına faydası olur :) (ben haftada iki kez de çay kaşığını doldurmayacak kadar zeytin yağı veriyorum) :) birde ben meme ile oynadığını hissettiğim an emzirme pozisyondayken memeyi çıkartıp emziğini veriyorum hem bebeğim emme refleksini karşılıyor rahatlıyor aldığı anne sütünü kolay hazmediyor hem de benim göğsüm rahat ediyor :) bebeğim 2.5 aylık 🙋🏻♀️
Mutabeatt -Nida- Bu durumdayım şuan bir aylık bebeğim var nasıl geçti durumunuz daha doğrusu geçti mi
Redpepper Futbol pozisyonunda emzirin, öyle çözüm buldum ben, yine ilk tuttuğunda biraz acıyor da 10 sn sürüyor sonra geçiyor