Dilaybuk Ne desem napsam bunaldim artık orta yerimden çatlıycam eve saat 3 ve benim kızım hala oyun oynuyor çok bunladim 40 ı çıksın dediler 3 ay lik olsun dediler 5 aylık olduk yok allahım yok uymuyor neden niçin bi çocuk hicmi sevmez uykuyu şuan ağlaya ağlaya soruyorum ona kızım neden yapiyorsun yavrum bana bunu diyorum gülüyor yavrum onada üzülüyorum kendimi geçtim 5 aylık bebek en uzun uykusu 5 saat oda geceleri uyursa napacım ben nolur bi akıl verin ben gerçekten çok bunaldim
bitterdelisi24 Dilaybuk allah yardımcın olsun :(( gerçekten zor :(( bebişede ayrı yazık uykusu vardır ama uyumuyo ıste bıraz sabır.. ınsallah duzene girer
Mina16- Dilaybuk sizi çok iyi anlıyorum çünkü aynı dediklerinizi yaşadım sabah 5-6yı görmeden uyumuyorduk ama 10 aylık olduktan sonra yavaş yavaş düzene girdi çok şükür şimdi de çok erken değil ama 11 gibi uyuyo şükür zamanla düzelecek emin olun
Melikederinakinnn Dilaybuk oncelikle gunduz kacta kalkiyor bebegijiz gun icinde kac kere uyku yaoiyor siz sinirlenyosaniz o sizin negatfliginizi aliyor her bebegin kimyasi genetiki farkli haliyle siz sinirlendikce oda sizden alir ve uyuycagi varsada uyumaz
Dilaybuk bitterdelisi24 5 aydır girmemiş bu saatdan sonrada umudum yok niye uyumuyor doktora götürdüm yok biseyi diyor ayakta sallıyorum kucakta gezdiriyorum kolumda gezdiriyorum ama yok 😔
Dilaybuk Elif_Nur30 allah bizim gibi annelere bol sabır versin inşallah saat 4 03 oyun oynuyoruz şuan
Dilaybuk Mina16- ben 12 yede raziyim ama yok malesef inşallah düzelir yaptığınız bisey varmi kendimi düzeldi
Dilaybuk Melikederinakinnn gündüz geç kalkıyor ama niye zaten saat 4 5 civarı yatıyor 10 bazen 11 en geç 12 de kalıyor tabi o saatler arası sürekli uyanıyor uyandıktan sonra 1 saat sonra esnemeye başlayıp 2 saate kalmadan gözlerini ovaliyor uykuya dalabilirse ne mutlu 45 dakika en fazla uyuyor gun icinde hep boyle gece saat 4 5 e kadar
Poncikbirannis Dilaybuk kaynar suya karıştırın, eczaneye sorun var eczanelerde, ilininca icirin bebeğe biraz. Fayda eder mutlaka hele anason ve rezene cok fayda eder, ikisi karışık satiliyor. Sallama çay gibi dusunun
Adadamla Dilaybuk ben anason kullanmıştım mesela ama hergun verdim bı sure sinra çocuk çok mayisti yani uyanikti gözlerini zar zor açmaya başladı bıraktım bende. Bir çay kaşığı veriyordum ondan belki.daha az verilse aynı etki olmayabilir
Mina16- Dilaybuk uyku için denemediğimiz şey kalmadı ama hiç bişey fayda etmedi sonra uyku rutini yapmaya başladım beni iyice algılamaya başladığı aylarda 7 aylık falandık sanırım hergün hep aynı saatte lavaboya götürüp ellerini yıkıyodum altını değiştirip pijamalarını giydiriyorum yatağa alıp kitap okuyordum ve bu hazırlık aşamasında hep artık gece oldu uykumuz geldi uyucaz vs diye konuşuyodum sabah ezanını görmeden uyumazdı bu şekilde saat 3lere düştü sonra 2-1 şuan 11 civarı inşallahh daha erken uyumayı da başarıcaz 🙏 yani şurupmuş rezene vs denediğim şey kalmadı hiç birinin bi faydası olmadı en azından bizim için ama zamanla düzelecek biraz daha sabır bana bunu dediklerinde hiç inanmıyodum çünkü bebeğim hem kolik hem gazlı bi bebekti çok zordu baş edebilmek
yusuff_ Dilaybuk 5. Ayda bizde yasadk aynisinj cildrcak gibi oldum ama zamanla düzeldi merk etmeyn az biraz sabır
Eliftlt Dilaybuk merhaba öncelikle senin stresin cok büyük etken biliyorum cooook sabır diyosun ama annelik. Evet cay işe yaraya bilir onun yaninda karin bolgesine masaj da yap mutlaka ayak altlarina ve gobek deliginin 3 parmak altına sağından soluna dogru. Ve atak döneminde olabilir bi bak istersen
prensinveannesininguncesi Dilaybuk benim de bebeğim 24 günlük gündüz uyuyor gece uyumuyor 😔 sezaryen ile doğum yaptım hala ağrılarım var hem ağrı hem uykusuzluk hem ağlama 😔 Rabbim güç kuvvet versin bizlere inşAllah
Asyanesrin prensinveannesininguncesi benim bebeğim de 17 günlük bende sezeryan doğum yaptım ağrılarım yok çok şükür ama uykusuzluk buna da mecbur alışacağız güzel anne ☺️ Benim bebeğimde geceleri uyumaz hep gündüz uyurdu bende gündüz çok uyutmamaya başladım gece uyusun diye hep oyaladım 2-3 güne düzene girdi şimdi emzirmek için uyandırıyorum sadece birde ben kendim kimyon ve anason içiyorum omlarında etkisini gördüm umarım size yardımcı olur birde kundak yapmayı unutmayın özellikle geceleri yapın gündüz olduğunda hep ses yapın gündüz olduğunu bilsin akşam olunca ışıklar kapalı sessiz ortam ayarlayın en kısa zamanda düzelir annesi inşallah 🙏 gece uykusuzluğu çok sinir bozucu sizi çok iyi anlıyorum ağrıyan yeriniz dikiş yerimi içten gelen ağrı Mı dikiş yeriyse ben hep kantoran yağı kullandım iyi geldi bana
Dilaybuk Eliftlt isyanım size değil yanlış anlamayın benide neymiş bu attak allahım diyorum bazen eskilerde neden yoktu şimdiki zamanda ataktı matakti çok değişik şeyler allah bize sabır versin ne diyim artık