Ikracks bende de oluyordu. Bıçak saplanır gibi bir acı. Sonra geçiyor. Kızımın dili o zamanlar pamukçuk olmuştu, benim göğüs ucuma da geçmişti, çok araştırdım mantar enfeksiyonu olabilir diyordu doktora sorayım derken bir zaman sonra pamukçukla birlikte kayboldu. Şimdi 3 aylık. Artık olmuyor. Siz de bi kontrol edin isterseniz bebeğinizin ağzını. Eğer böyle bir durum yoksa doktora görünmekte fayda var. Çok iyi biliyorum o acıyı, benim hem kaşınıyor hem acıyordu, koparıp atasım geliyordu o an. Geçmiş olsun