goksukus merhaba, değeri normal seviyede bence yani korkulacak durumda değil. Yanlış hatirlamiyorsam sınır 17 o zaman yatış veriyorlar hastanede.
3kg doğdu 1.ayında 4150 meme+mama olarak devam ediyoruz 52 günlük olduk şuan kaç bilmiyorum :)
Bizimde 9 ile çıktık hastaneden normal dediler uyusada bol bol emzirmeye özen gösterin.