Olsun sarksın ben hiç bunları kusur olarak görmem kendimde sezeryan izimde durur mesela ay nasıl geçicek ay çok çirkin duruyo gibi düşüncelere hiç kapılmadım emZirmekten sarkan göğüslerimle doğumdan sonra kalan sezeryan izimle şükrediyorum Allaha bana evlat nasıp ettiği için bence sende takılma bu kadar kendinle gurur duy sen bu hayata bir bebek getirdin Allahım aratmadı kapı kapı gezdırmedi kortızon ilaçlrından şişrmedi hergün bir umutla karnımıza iğneler vurmadık heray umudun regli olunca tükenmedi o yüzden sen şükret ❤️🧚🏼