İlk önce elimde göz e benzer yara çıktı drlar doğum sonrasına bağladı ilk defa görmüşler 2 3 aydır da o yara geçti saç diplerim kabuk kabuk ve yaralar oluştu yine göz göz sürekli kaşımak geliyo içimden ama psikolojim bozuldu saçlarım uzun çok da seviyorum saçlarımı ama aynaya bakamaz oldum kalın kalın kabuklar heryerde varmı benim gbi olan