Sezinnur
Bebeklere tedavi verilmiyormuş bu yüzden de test yapmak da istemiyorlar. Kızım 3 gün ateşlendi ilaçsız düşmedi ateşi, dönüşümlü ateş düşürücü verdi sadece doktor. Şehir değişikliği yaptığımız için covit olabilir de olmayabilir de siz dikkat edin dedi. Test yapmayı tavsiye etmiyorum bebeklerde çok zor oluyor dedi, iyi ki yapmadı kızım iki yaşında onun tramvası kalırdı büyük ihtimal. Sizde bir belirti olursa gelin test yapalım ona göre tedavi uygularız dedi. Eşimde boğaz ağrısı olduğu için ona test yaptılar negatif çıktı şükür. Bence bebeği götürmeyin ama siz gidin tat, koku alamıyorsanız test yaparlar duruma göre tedavi uygularlar. Çok geçmiş olsun.