Merhaba anneler 15 aylık oğlum var birde 1 aylık Küçükle sıkıntı yok cok şükür büyük oğlum 20 gündür farklı bir ağlamayla uyanmaya başladı gören bu çoçuğa işkence yapıyolar sanır 22 30 da uyutuyorum zorlamıyo uyutmaya hemen uyuyor yatagına yatırıyorum yarım saat 40 dk hiç şaşmıyor öyle bir ağlayarak uyanıyo ki susturamıyorım ve asla uyutamıyorum sabah ezanına kadar oturuyo sonra uyuya kalıyo ben zaten yeni doğum yaptım küçük gece uyanıyor büyük uyumuyo yeri geliyo sabaha kadr başında ben ekliyorum coğu zaman babası ama adam artık ceset 5 e kadar ayakta 1 saat uyuyup işe gidiyo ben desen bitmiş haldeyim biryeri mi ağrıyo desem değil karnı ac değil altı pis değil sabaha kadar ki sürecte uyutmaya calısırsak algıyo yoksa yok dayanamıyorum artık cok yıprandım uykusuzluk yorgunluk yaşayan var mu öneriniz yada neden böyle?😢