Merhaba herkese. Kızım 27 aylık. Bu gün eşim bı arkadaşınla görüştü kızını anlatmış arkadaşı, odasına gidip iyi geceler diyip yatıyormuş kızımla akran olan çocuk. Ben kızımı daha ayağımda zorla uyutmaya çalışıyorum. (Emzikle uyuyor) ama gün içinde emzik kullanmıyor sadece uykuya geçerken. Yemekle hiç arası yok. Çizgi filmle zorla yedirmeye çalışıyorum. Kahvaltı bir saat sürüyor Ancak elinde meyve ceviz vs. Yiyor. Çok sevdiği lahmacun, arada çatalına batırıp yiyor. Kendi odasında yatmıyor gece anne diye bağırıp yanımıza gelmek istiyor yer yatağı yapıyorum gece 3 den sonra. Benim bazı şeyleri değiştirmem lazım. Geç mi kaldım bilmiyorum. Nasıl nerden başlıcam onuda bilmiyorum kızım inat bir çocuk. Şikayetçi değilim o benim canımın içi ama onun içinde daha güzel olucak bu değişimler. Zira arada sinirlerim yıpranıyor. 2 yaş sorunlarıda eklendi. Geçen ağlarken buldum kendimi… Varmı bu süreçlerden geçen anneler ?