Duygunida canım aynı problem benimde 3. Ay itibariyla başladı şuan 4 aylığız hala aynı 🙃 ben şu yöntemleri denedim ve sonuç aldım :
1.öncelikle kesinlikle aç oldugunda emzir ( ben 2 ay boyunca düzenli bir şekilde ağlatmadan 2 saat arayla beslemiştim, şimdi 3saat kesin bekliyorum )
2.eğer otururken emmiyorsa farklı bir pozisyon denemelisin ayakta gezdirirken yanına yatarak uzanarak gibi.
3.beyaz gürültü dinletmelisin farklı bir ses duydugunda dikkati ona kayıyor ve daha güzel emiyor Reddi unutuyor 🙏🏻
umarım yararı olur 😘