55 günlüğüz kızlar bu zamana kadar mama ve süt bir arada gitti hatta mama yüzde 70 falan diyebilirim. Ama bu ara kendimi yorup sürekli emziriyorum vs. Gece yatmadan mama verirdim şimdi kızım emdi ve uyuyakaldı baya da oldu aç mıdır yoksa süt yeterli gelmiş midir 🙄 yeterli olup olmadıgını nasıl anlayacağım? Ağlamasından anlayamam kolik çünkü gazdan da belli saatlerde ağlıyor😔