KahramanAnne ben Şırnak devlet hastanesine iki kere mecburiyetten gittim doktor yok biliyorsunuz hamile olduğumu bilmeden adet düzensizliği için gittim ve doktor bana hiçbi tahlil yapmadan doğum kontrol hapı verdi bir hafta bebeğimi bilmeyerek zehirletti. Bebeğimi doktora götürdüm hiçbi şey söylemedi hiçbi bilgileri yok torpille oraya gelmiş kimseyle ilgilenmeyen doktorlar var ayrıca başları oldukça kalabalık bebeğin kilosunu ölçmek için tartıları bile bozuk