Alitunam Hanımlar merhaba. 3 ay 15 günlüğüz. Henüz nesneler kavrayamıyoruz . Sizde de durumlar böyle mi .? Ne durumdasınız neler yapabılıyorsunuz?
minikmerinos Alitunam çok normal 4 ay 8 gunluguz yaklaşık 3 4 gündür tam anlamıyla kavrıyor ve uzun süre tutup oynuyor öncesine göre farkı görüyorum sizde göreceksiniz
Seda-lina Alitunam bende eline verirsem tutuyo sallıyo falan ama elimdeki seyi uzanıpta kendi alamıyo henüz
Nesso Benim bebeğimle aynısınız dün çıngırakla başka bi oyuncak aldık, oyuncağı eline veriyorum tutuyor ağzına kadar götürüyor isterse bırakıyor tuttuğu zaman bazen sallıyor sallıuor derken elini aşağı yukarı oynatıyor yani durumlar bu şekilde