DeryaKenanKayra kişisel temizliğime hep özenliyim. Sabah kalkınca ve akşam yatmadan mutlaka duşumu alırım, evde fazlaca rahat giyinirim hani bazen şık bazen salaş değişir ama hoş parçalardır. Öyle eşofmanla ya da dizi çıkmış pijamalarla da gezmem, eşim için değil ama kendim severim böyle olmayı. Makyaj pek sevmem zaten dışarda da tercih etmem, parfümü severim ama oğlumdan sonra evde kullanmamaya çalışıyorum… Eşim zaten yapılı ya da fönlü saç, makyaj vs sevmez, ben de öyle olunca bir sıkıntı olmuyor🐣 Üzülecek bir durum yok, belki sizi kıracagını hesap edememiştir ama sonuçta sizden bir beklentisi var değil mi? Her gün etrafımızda saçma sapan iletişim sorunları yüzünden eşiyle arası soğuyan, bozulan bir çok ilişkiye şahit oluyoruz. Eşiniz sizde farklı olmasını istediği bir durumu size belirtmiş, bence üzülmek yerine haklı olabileceği konularda adımlar atın, varsa sizin de bu tarz beklentileriniz siz de onunla paylaşın, size de ilişkinize de iyi gelecektir🌸🌸