Betbet 5 gün oldu Doğum yapalı.hiç sütüm gelmedi.cok üzülüyorummm.sürekli kaynanam eşim görümcem yok karnı aç Yok öle Yok böle.aglamaktan bittim artık.lohusayımmm nasıl üzüyorlar anlamıyorum beniii.
damlahira Betbet canım hiç üzülme benimde öyleydi üzülürsen daha çok etkilenir ve gelmesi gecikir bol su iç ve dinlen gelicek merak etme kimseyide takma
Fulya0512 Betbet üzülürseniz sütünüz hiç gelmez her zaman mutlu olmaya çalışın kendinizi üzmeyin bu dönemlerde biz kadınlar inanılmaz duygusal oluyoruz e tabi dışardan insanlarda olur olmaz yorum yapınca daha da kötü oluyoruz iyi olmaya çalışın ve moralinizi yüksek tutun emin olun sütünüz gelecektir
Fulya0512 Betbet bol su için hergün ılık duş alın rezene çayı için tahin pekmez yiyin sütünüz gelecektir🙏🏻 Tabi en önemlisi moral😘
Duhainan Betbet galactago damla , 2 saat sonra sürün sakır sakır gelecek hemen eczaneden al , pes etme bol su iç dua edeceksin bana 😍
Sevallll35 Bende Doğum yapali 17 gün oldu ilk bir hafta benimde gelmedi normal doğum yaptim hergün duş aldim göğsüme bol bol sıcak su uyguladim sıvı şeyler ye birde inşallah gelecek bu arada Banada oyle diyenlerin hepsini azarlayip susturuyordum walla
aysetunckilicfirat Lohusalıkta destek çıkan aile var ise gerçekten alkışlarım. Bu yollardan herkes geçiyor canım. Sana şu an gözünün üstünde kaşın var deseler zoruna gider adı üstünde lohusasın. Sütü olana da olmayana da mamayı mutlaka teklif ederler. Sen bol bol emzir. Bebeğin senin stresini algılarsa huzursuz olur emmez. Kendine ve bebeğine Ayetel Kürsi, Felak ve Nas surelerini oku ferahlarsın inşallah. Geçmez sandığım her günüm üzerine 4 ayı bitirdim ben. Sen de bitireceksin inşallah. Bebek sadece acıkınca ağlayan bir varlık değil ama bunu insanlar anlamıyor malesef
Ercanekininannesi Sütüm gelcekmi geliyomu diye çok kafana takma mama yiyen bi sürü çocuk var aç kalacak değil ya bebeğin. Bebeğine izle boş bol onjn güzelliğinin tadını çıkar zaten sen takmamaya başladığın an gelecek sütün. Ben sezeryan olmuştum ilk iki gün gelmedi sütüm hastanede fln rahat edemedim sürekli gelen gidem emzirmel bile istemesim. Eve gelince sağmaya başladım ama dedim kesin gelicek sütüm eminim gelmessede mama veririz napalım dedim kendi kendime. 3. Gün baya bi gelmeye başladı sağarak verdim bi kaç hafta sonra emmeye alıştı
Oykuemir Betbet Betbet ayy ilk doğumum aklıma geldi aynilarini yaşadım ne hissettiğini anlayabiliyorum.ama üzülme sütun gelicek stres yapma bol su iç ve mümkün olduğunca dinlen önce emzir baktn doymadi mama ver biraz aç kalmasn onun annesi sensin ve dilinden en iyi sen anlarsın. Ve kimse sen kadar iyi bakamaz.sen ne kadar iyi hissederseniz kendini bebeğinde okadar huzurlu olur
Tuanam13 Betbet hiç üzülme canım gelecek sütün bazı bebekler de var süt olmasına rağmen emmiyorlar benim vardı kızım emmedi mama ile büyüyor canı saolsun devamlı emzir su tüket bol bol kimseyi takma doktorunla görüş mama ver istersen sarılık olmaması için biz 5 ay 15 günlüğüz mama yiyor kızım bana da sen bilerek emzirmedin diyordu kayınvalidem ağlıyordum bende sonra baktım daha çok üzerime geliyor iyi yaptım benim çocuğum hoşuma gidiyor mama yapmak dedim sustular hiç üzülme üstün de olsa da bu çocuk aç doymuyor diyecekler olmasada yaranamazsın kimseye o yüzden hiç kendini üzme bebeğinde üzülüyor sen üzüldüğünde bol bol güzel Günlerin zamanını geçir yarunla
Duhainan Betbet kuzum sakın ihmsl etme mutlska all mutlaka , gerçekten felaket süt yapıyor maşalllah al ve kullan hiç geciktmr sabah al , petibör , dereotu , su bunlar da çok iyi süt yapıyor ama dediğim damlayı mutlaka all bende yeni bsşlsdım ❤️
Seyma16 Betbet boza iç cabim bide lactamilin süt yapan çayı bar ondan iç. Benim bebegim 10 gün kuvezde kaldı gelmemişti sütüm sağdık sürekli sütü indirdik bide onları içtim toparlandı çok şükür bebegim eve gelince çok şükür sütüm gelmişti. Kafana takip üzülürsen de gelmez sakın ol sabret ve sağlayan dene pes etme
Betbet Seyma16 anlamadım canım hiç gelmiyo süttt.bebeğim oraya mesirinde hemen kacıyo ve aglıyo.anlıyo tabi süt gelmediğini cok üzülüyorum iste böle olunca
Seyma16 Betbet iste üzülmek yok kendinden emin olarak sütüm gelcek de kimseyi de duyma kulaklarını tıka sıcak havlu kapa göğüslerine üzülürsen gelmez canım benim herşey güzel olcak ve sen çok iyi bi annesin 🙏🏻😊😍 sabret bebegimle sürekli temas yap instagramda ebee ayşe var onu takip et göğüs masajları var süt gelmesi için onu yap içini ferah tut sütün gelir allahın izniyle 💕🌸
Kbrakurt Betbet bebeğini aç bırakma ver mamayı. Sarılık olmasın. Kaşık yada enjektòrle ver tavsiyem. Benim bebeğim tam 2 ay olduktan sonra göğsümü tutmaya başladı. Sütümü hep sağdım bu süreçte. Mama+meme devam ediyorum şuan. Sütüm az tabi geć emmeye başladığından. Şuan 3 ay 8 günlük. Hâlâ bazen reddeder memeyi
Ikicocukanasiyioldum Betbet benim de başıma geldi. Tavsiye üzerine bugday nişantaşı alıp muhallebi gibi yaptım suyla Ama birazda şeker yaptım ve sürüm geldi. Deneyin lütfen stres yaparsanız da gelmez.
Mervecicekli Betbet canım benim de çok geç geldi bol duş al sıvı şeyler ye ısırganotu çayı ve dere otu mutlaka tüket her 20 dk bir emzir bırakana kadar doymayacaktır birde bebeğe çay kaşığıyla mama ver biberonu almasın yoksa seni emmez hiç ağlama bende kendimi harap ettim şuan o halime gülüyorum illa ki iniyor uyu bol bol