M-ecrin Geçmiş olsun ve hayırlı olsun 🌼
Benimde sol göğsüm hiç emmeden sizin gibi oldu. Mustela krem sürdüm hatta doğumdan 10 gün önce sürmeye başladım ama yine de yara oldu bayağı kan geliyor, ancak 10 gün oldu doğum yapalı ve ufak ufak yeni geçiyor😐