gulsum61 2 ay aşısı vurundugu sol kolu yani verem aşısı hiçbirşey yoktu kızarmış ve sarı birşey aktı bu normal mi bayanlar sizde de oldu mu?
Derinsum gulsum61 normal canım kizardi iltihap oluştu sonrada aktı ve kabuklanmisti sağlık ocağı bunun olacağını söylemişti önemi zaten böyle olmasıymış
aysetunckilicfirat Sağlık ocağında bu bahsettiğiniz belirtilerin verem aşısında genel olarak yaşandığını ve normal olduğunu, korkulacak bir şey olmadığını söylediler bana. İçiniz rahat olsun.
TgcDvc gulsum61 bende bugun farkettim 4 bucuk aylık oldu hep kırmızıydı bugun bi baktım üstü sarı iltihap gbi hiç dokunmadım saglık ocagı demişti korkulcak bsey yok
TgcDvc gulsum61 yok sanmıyorum kaç ay gecti üstünden zaten aşıdan 5 gun snra banyo yapılabiliyo bende bugun yıkıcam