Ben emzirme yastığına koyuyorum başını hafif yukarı destekliyorum göğsümü de hilal seklinde kavrayıp diğer elimle veriyorm o şekilde emziriyorm dün misafirlerim geldi bi eliyle alttan destek yapıyor tüm vücüdüna bi eliylede memesinin ucunu makas şeklinde tutarak yapıyormuş öle yapmamı bu şekilde ilerde zorluk yaşayacağımı söylediler ebem de makas şeklinde tutma süt kanalların tıkanır demişti bebişim 18 günlük kafam karıstı siz nasıl emziriyorsunuz yanlış mı yapıyorum ki kızlar