Kızlar 7 aylık bebeğime kalıcı kateter takılacak. Onun için anestezi alması gerekiyor. Her işlemde olduğu gibi 12 saat açlık olması lazımmış. Emzik kullanmıyoruz ama alıştırabilsem çok işimize yarayacak. Gece emmesi olan bir bebek o yüzden emzikle gece oyalayabilirim diye düşündüm. Ama naptıysam almadı. Avent in emziği vardı doğmadan almıştım onu deniyorum. Nasıl alıştırabilirim süremiz kısaldı. Hangi emziği versem daha kolay alır yardım edin