Aselduru88 Gece yatarken çoraplı mi yatırıyorsunuz. 2 buçuk aylık kızım var şuan 2 tane alt giyili alt pijamasijnin biri çoraplı diğeri çorapszz. Bide patik giydirdim bu şekilde yatırsam bunalır mi
bilbakalim Aselduru88 ben o kadar küçükken bi inçe çorap giydiriyordum şuan 15 aylık çorapsız yatırıyorum bunalır diye düşüyorum
Princessmother Aselduru88 canım bizde 2 ay 16 günlüğüz çıtçıtlı body üstünde pijamaları ve Ayağında çorap var sadece kendimizden 1 kat fazla giydirilmeli diyorlar. Çok mu soğuk evin ? Fazla saydıkların çünkü
Brnysr Aselduru88 ben giydirmiyorum kızıma odanın havası 23 derece bide çorapla uyutmak iyi değil diye biliyorum
Aysukk Aselduru88 ben yaz bebesi olmasına ragmen dort aya kadar corap giyidirdim ama gece giydirdiğim corapların bilek lastiklerini hep kestim sıkması cok sağlıksız bazı anneler hiç giydirmiyor tabi tercih meselesi
Aselduru88 Princessmother hayır doğalgaz açık. Üstünde 1 kat citcitli badi ve pijamasi var sadece altı ince diye 2 kat.
Nilmerih Biraz fazla değil mi evinizin ısısınıda göz önünde bulundurarak giydirin 3.5 aylık kızımda tek alt var kendiliğinden patikli o kadar belki o bile fazladır
Merve2344 Ama uyurken dikkat ederseniz ayaklar sıcak oluyor. Ben de çorapsz yatırıyorum, yedi aylık. Bide eviniz sobalı ve çok soğuksa o zaman bilemem tabi. Çoraplı yatmak zararlı diye duymuştum birkez ama internete bakmak da fayda var yinede
Princessmother Aselduru88 bence gerek yok canım ama annesi sensin daha iyi bilirsin ama çocukları çok sıcağa alıştırmak iyi değil sonra çabuk hastalanıyorlar
Poncik38 Aselduru88 hayır giydirmiyorum. corapla yatırmak kan akışını yavaşlatırmış. o yüzden Corapsız yatıyorum
Poncik38 Aselduru88 hayır giydirmiyorum. corapla yatırmak kan akışını yavaşlatırmış. o yüzden Corapsız yatıyorum
Ebruuuuuu Çorapla yatırmak bileğini sıktığı kan akışını etiklermiş, onun için doktorlar önermiyor. Benim kızım 7 aylık çorapsız yatıyorum, çorapla yatırıcaksınızda bence ayaklı tulum gibi bir seyle yatırın
kaganege Tutumuyla uyuyor çorapsız (tulumuda patikli değil) bebekler nasıl alışırsa öyle gider diye düşünüyorum doğalgaz zaten yanıyorsa o kadar kalın yatırmaya gerekli görmüyorum
Asya0114 Aselduru88 ben kalın içi havlu olan kilotlu çorapla yatırıyorum . İçinde de 1 çorap daha var ayağı sıcak olmazsa gazlanır bebek demişti bana bi ebe
GramPozitifBakteri Aselduru88 aslında giydirmiyodum ben ama sabaha karşı evimiz baya soğuyor o yüzden o saatlerde lastiksiz giydiriyorum.Bebeğin için eğer üstünü de örtüyorsan bence patik fazla ayakları örtülü artı çorap bence yeter..tabi evin sıcaklığı da önemli.Bir de kendinden çoraplı altlar bileği sıkıyor bi süre sonra çoraplı değil de kendinden patikli olan şeylerle yatır bence içine sinmiyorsa
Boncukspor Aselduru88 corapla yatirmamaya çalışın. Ben patikli alırdım altlarını bir de bir beden büyük alırdım ki ayakları rahat hareket etsin diye. Öyle yatırırdim şimdi de çıplak ayak uyuyor üstüne örtü fln da ortturmuyor poğaça ayakli
Aselhafsa61 Aselduru88bence uyurken patik giydirmeye gerek yok kalkınca giydir bi çorap yeterli nasılsa üstünü açamıyor daha