Ayseksii 53 günlük bebek kilosu 4800 iyi mi sizce? Birde huzursuz ağlayan bebekleriniz için ne yapıyorsunuz 😔
AntikSokrates Ayseksii kilosu gayet iyi canım sıkma canını ağlıyorsa da kucağına al konuş kokunu alsın mutlu olsun
Cihangiriinannesii Ayseksii Kilosu gayet iyi. Ağlamasına da şuan bir şey yapamazsıniz tam gaz dönemleri bol bol kucak 🤗
Ayseksii AntikSokrates ya benimki kucakta çok sevmiyor gibi yada beni tanımıyor olablir mi ben 1 haftadır emzirmeye başladım çünkü. Doktor kanguru önerdi
Ayseksii Cihangiriinannesii ya kucakta da durmuyor ki çok mız mız sanki ileride de böyle mi olur ki 😃