Merhaba hanımlar.
6 ay 22 günlük bir kızım var. 7.ayımızda menenjit aşılarına başlayacağız. Doktorumuz en başından beri bu şekilde plan yapmıştı. 3.ve 5.ayda rotavirüs aşısını yaptırdık. 7.ayda da menenjit başlarız demişti.
Şimdi sorum şu. Bu ay yani 1 hafta sonra doktorumuz hem bexsero’nun 1.dozunu hem nimenrix’in 1.dozunu yapacağız dedi.
Zaten ağır bir aşı. İkisi nasıl olacak gerçekten çok endişeliyim.
İki dozu aynı anda bu şekilde yaptıran var mı? Bu zamana kadar olan aşılarımızda ateş vs. Hiç olmadı. Ama bunlardan çok tırsıyorum. Bir de 2 tane birden olunca baya endişeliyim. Acaba kontrole gittiğimizde birini başka bir ay yapalım diye söylesem mi?
Var mı bu şekilde yaptıran?